Doprava & platba

Pro dopravu rybářských potřeb používáme zejména služby PPL (více na www.ppl.cz), Česká pošty, Uloženky a ostatních, tak aby doprava byla pro zákazníka co nejvýhodnější. Zboží standardně zasíláme v rámci ČR. Po domluvě je možné zboží zaslat i do dalších zemí. Tato služba však bude zpoplatněna dle aktuálních cen přepravních společností v momentě poptávky.

 

Doručení balíku:

  • dopravní společnost vás bude v den doručení telefonicky (smskou) kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i  s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku nepřebírejte v případě, že je zřetelně poškozen obsah zásilky. V takovém případě nás kontaktujte, abychom dohodli zaslání nového zboží. V takovém případě budeme řešit reklamaci s dopravcem sami.
  • Obsah zásilky - krabic zkontrolujte ihned po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Komunikace s dopravcem a s námi:

 

Pro každou komunikaci výhradně používejte číslo zásilky a objednávky. V případě potřeby Vám jej rádi sdělíme. S tímto číslem je možné na internetových stránkách dopravce sledovat aktuální pozici zásilky.

 

Cena přepravy:

 

Na dobírku je od 145,- Kč. Při nákupu zboží v ceně nad 2.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak. V případě, že je u některého produktu uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu.

Uvedená ceny za přepravu jsou platné pro přepravu v rámci ČR.

Doprava na Slovensko stejně jako do dalších zemí je řešena individuálně. V případě zasílání zboží mimo ČR je nutno sjednat podmínky dodání.

 

Osobní odběr zboží:

 

Zboží je možno osobně odebrat pouze po předešlé telefonické dohodě:

Vysoká nad Labem 204
503 31 Vysoká nad Labem
Tel. pro přípravu k osobnímu převzetí:  608 847 950

Před návštěvou se prosím telefonicky informujte na čísle 608 847 950, jestli je požadované zboží připravené, případně si dohodněte termín, kdy bude zboží k dispozici.

 

Způsob platby:

 

Platba v hotovosti - dobírka (zaplatíte řidiči přepravní společnosti)

Zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci České pošty nebo řidiči přepravní společnosti PPL a Toptrans.

 

Bankovní převod - platba předem

Částku za zboží můžete poukázat na náš bankovní účet pod variabilním symbolem, shodným s číslem objednávky. Zboží není expedováno do chvíle, dokud není částka připsaná na našem bankovním účtě číslo: 670100-2204327039/6210 vedený u mBank.

 

Dodací lhůty:

 

Objednávky se snažíme co nejdříve vyřídit, většinou je odesíláme do druhého pracovního dne po naskladnění. U většiny produktů je upozornění na předpokládaný termín dodání, popřípadě stav skladu.  Pokud Vám nemůžeme zboží odeslat ani třetí pracovní den, tak Vás o tom nejpozději čtvrtý pracovní den budeme informovat emailem nebo telefonicky, abychom Vám sdělili termín dodání. Dodací lhůta kurýrní služby PPL a České pošty je 1–2 pracovní dny.

O odeslání zásilky Vás budeme informovat emailem.

 

TOPlist